Chtěli si užít krásné prázdniny, ale bylo to spíš peklo. Pavel Šporcl vylíčil, jak vypadá naprosto nepovedená dovolená

19. srpna 2022·Celebrity·Redakce

Pavel Šporcl s rodinou. (Foto: se souhlasem Pavla Šporcla/Profimedia)

Houslista Pavel Šporcl se na dovolenou se svou rodinou těšil jistě celý rok. Kdyby ale věděl, co ho čeká, nejspíš by zůstal doma. Hotel neodpovídal pěti hvězdičkám, všude byla špína, spoustu lidí tam potrápil nepříjemný průjem a od vedení se dočkali jen arogance a vyhazování z hotelu. S tímto otřesným zážitkem se svěřil na sociálních sítích.

Pavel Šporcl se se svými čtyřmi ženami (manželkou a třemi dcerami) rozhodl, že letošní dovolenou stráví v Maroku v pětihvězdičkovém hotelu. Zájezd si objednali přes cestovní kancelář Exim Tours a už se těšili, jak si letošní prázdniny skvěle užijí. Jenže vše bylo jinak a z krásné dovolené se stalo peklo. Podle jeho slov úroveň hotelu zdaleka neodpovídala pěti hvězdám.

Už při příjezdu do hotelu a příchodu na pokoj nám bylo jasné, že má tato lokalita ke standardům podobných hotelů hodně daleko. Pětihvězdičkový hotel Iberostar se o pět hvězdiček ani neotřel. Dal bych mu tak tři, a i to je v některých ohledech moc. Mám popsanou celou stránku A4 věcí, které byly špatně. Od nefungující wifi, přes špínu na pokoji a v restauraci, hlasité a neustále jezdící skútry na hotelové pláži, která byla „hotelová“ pouze na webových stránkách,” popsal hudebník.

To ale nebylo to nejhorší. Nejen oni, ale i další čeští turisté měli veliké zažívací potíže. “Polovina Čechů z naší skupiny včetně nás dostala po pár dnech průjem z neumytých sklenic nebo špatně uvařeného jídla a někteří měli potíže i tři dny poté, co se vrátili do ČR. Hrůzu našeho pobytu ilustruje i fakt, že když většina z Čechů po týdnu odlétala domů, litovala nás, že tu musíme ještě týden zůstat,” popisoval Pavel s tím, že jim při odletu nechávali všemožné léky a výbornou višňovici, aby to tam nějak přežili.

Manažer hotelu na ně křičel a chtěl je z hotelu vyhodit

Bohužel úroveň hotelu nebyl jediný problém, který jim jejich dovolenou zničil. Dech jim vyrazil i přístup vedení hotelu.“Po čtyřech dnech šla Bára, bohužel sama, opět na recepci o něco požádat. Chodila tam pravidelně, neboť se problémy s čistotou, nefungující klimatizací, zablokovanými kartami ke vstupu do pokojů či netekoucí vodou stále opakovaly. V recepci jí řekli, ať počká na hlavního manažera. Když se s ním ale setkala a v dobré vůli upozornila na pravděpodobný problém s kvalitou jídla a čistoty, obořil se na ni a začal jí dehonestovat, křičet o respektu a opakoval, že jsme v Maroku a na vše si musíme zvyknout. Prý se přejídáme, a proto máme všichni žaludeční problémy. Dokonce na ni posílal policii a vyhazoval nás z hotelu. Byla z toho absolutně v šoku,” říká houslista a doplňuje, že když šel situaci vyřídit, nedočkal se ničeho kromě arogantního chování.

Exim Tours, přes které chtěl Pavel Šporcl situaci vyřešit, jim téměř nepomohl. Nabídli jim jiný hotel stejné kvality, nebo lepší za příplatek 42 350 Kč. To se samozřejmě Pavlovi nelíbilo. “Jakýkoli doplatek jsem ale okamžitě odmítl, neboť si myslím (a to jsem jim samozřejmě i řekl), že tam nás měl, po tom všem, Exim okamžitě přesunout zdarma,” konstatuje hudebník.

Po zveřejnění tohoto příspěvku se Exim Tours ozvala s tím, že si dají s Pavlem Šporclem schůzku, kde by měli vše vyřídit. Mluvčí cestovní kanceláře Exim Tours se nechal slyšet, že o něj jako o zákazníka rozhodně nechtějí přijít.


Celebrity - další články

Doporučujeme