Vyhledávání
Coca-Cola přináší FOODMARKS
Společnost Coca-Cola spouští novou etapu své globální kampaně “A Recipe for Magic“, která oslavuje sílu sdílených jídel a okamžiků, jež spojují lidi napříč kulturami. Kampaň přináší tzv. FOODMARKS – ikonická místa a restaurace, kde díky správnému jídlu, správnému okamžiku a ledově vychlazené Coca-Cola vzniká něco kouzelného.
Po ikonických lokalitách jako New York, Rio de Janeiro nebo Bangkok, přichází koncept FOODMARKS i do České republiky a na Slovensko, kde Coca-Cola mapuje přes 1 500 vybraných restaurací a gastro provozoven. Každý podnik je označen nálepkou FOODMARKS a zve k ochutnávce Coca-Cola v jedinečném prostředí.
Součástí kampaně je i soutěž o zážitky a atraktivní ceny – stačí si ve vybrané restauraci objednat Coca-Cola nápoj ve skleněné lahvi, zadat kód zpod etikety do aplikace a nechat se překvapit. Ve vybraných podnicích mohou spotřebitelé navíc vyhrát extra výhry a zážitky.
Kampaň má silnou podporu napříč kanály:
– OOH a proximity digital,
– spolupráce s influencery,
– a především s rádiovými stanicemi Evropa 2 a Frekvence 1 v rámci aktivační tour Get Caught & Win, která už druhým rokem objíždí české kraje a rozdává radost i osvěžení s Coca-Colou.
Coca-Cola vytvořila interaktivní mapu FOODMARKS, kterou si mohou lidé prohlížet i online. Kampaň také zahrnuje spolupráci s režisérem Vincentem Haycockem, který zpracovává skutečné příběhy lidí sdílejících svou vlastní „recepturu na magii“ – momenty, kdy Coca-Cola udělala obyčejné mimořádným.
Coca-Cola i nadále inspiruje ke společným okamžikům a oslavuje kouzlo obyčejného jídla, které se s ledově vychlazenou Coca-Cola mění v nezapomenutelný zážitek.
Více informací na Foodmarks: Soutěž s Coca-Cola ve skle – Foodmarks