Jak získat luxusní auto zdarma? Stačí prorazit jako influencer

14. října 2022·Komerční sdělení·Komerční sdělení

Svět influencerů je pro některé velkou neznámou, jiní se v něm velmi dobře orientují a možná do něj sami pronikli. Jisté je, že influencerství začíná být považováno za legitimní povolání, s nímž se však pojí poněkud jiné povinnosti a výhody než s běžnými druhy zaměstnání. Mezi benefity influencertství patří mimo jiné spolupráce s různými firmami, jejichž zboží mohou influenceři zdarma využívat. Řeč je jak o kosmetice a oblečení, tak například o automobilech luxusních značek.

Nákup nového auta není jen tak. Jedná se o poměrně velkou investici, kterou je třeba dobře promyslet. Značky automobilového průmyslu se proto snaží dostat do povědomí potenciálních kupujících a přesvědčit je o tom, že právě jejich produkt stojí za koupi.

Influencerství je jedním ze způsobů, jak vydělat peníze na internetu. Extra vysoké výdělky však vzhledem k velké konkurenci určitě zaručeny nejsou. Přesto mohou influenceři získat mnoho produktů zcela zdarma, ať už jde o produkty z oblasti kosmetiky a módy, nebo třeba zdravé výživy. Výjimkou nejsou ani spolupráce s automobilovými značkami, které svá auta poskytují k užívání za reklamu na instagramu nebo blogu.

Vidina luxusního auta zdarma tedy může být s trochou nadsázky důvodem, proč se vydat na dráhu influencera. Pokud se zadaří, nebude už nutné uvažovat o půjčce na auto ani dalších způsobech, jak si půjčit peníze nebo jak získat peníze na vysněné vozidlo. Pravděpodobně také nebude nutné příliš řešit starosti běžných majitelů vozidla, mezi které patří například cena pojištění auta, která se u dražších modelů dokáže vyšplhat do desítek tisíc korun ročně a solidně prodraží náklady a cenu za vlastnictví auta.

Trend „automobilových“ influencerů

Existuje řada zahraničních influencerů, kteří svůj obsah zaměřují právě na automobily. Pokud mají dostatečný počet sledujících a s tím spojený dostatečný virální dosah, mají poměrně velkou šanci, že jim nějaký výrobce aut dříve či později spolupráci nabídne. Na influencerovi pak je, aby své publikum přiměl k nákupu – ať už dílů a příslušenství, nebo samotného vozidla.

Doporučení přátel a rodinných příslušníků hraje v případě nákupu drahých věcí, kterými auta bezpochyby jsou, velmi důležitou roli. Proto jsou influenceři, kteří si u svého publika vybudovali důvěru, pro automobilové značky ideálními partnery. Mnoho lidí jednoduše dá na rady svého oblíbence, popřípadě na základě jeho obsahu doporučí produkt svým známým.

Spolupráce automobilových značek a módních influencerů

Možnost získat nové vozidlo v rámci spolupráce se rozhodně netýká pouze tvůrců, kteří svůj obsah zaměřují na automobilový průmysl. Velké šance mají rovněž módní a beauty influenceři, protože právě tito tvůrci se k moderním, naleštěným luxusním autům skvěle „hodí“. Navíc dokážou oslovit mnohem širší publikum než influenceři zabývající se výhradně auty.

To samé platí například i v případě influencerů soustředících se na outdoor a cestování. Asi neexistuje lepší způsob, jak otestovat spolehlivost a odolnost vozidla, než je několikadenní výlet do zahraničí. A výrobci aut to moc dobře vědí.

Ženy–influencerky a auta zdarma

Není pochyb o tom, že automobilovému průmyslu obecně dominují muži. Toto však neplatí, pokud jde o spojení automobilů a influencerství. Mnoho značek v posledních letech spoléhá především na tvůrkyně ženského pohlaví, jejichž hlasy mají i v záležitostech spojených s auty stále větší váhu.

Dokonce se zvyšuje počet žen, které se v rámci svých online aktivit věnují výhradně autům, díky čemuž se snáze stávají ambasadorkami svých oblíbených značek. Namátkou lze jmenovat například australskou vlogerku a moderátorku Supercar Blondie, německou automobilovou závodnici Sophii Flörsch nebo Amy Shore, britskou fotografku, jež svou tvorbu zaměřuje především na auto-moto.

Články - další články

Doporučujeme