Levnější chleba a miliony za infarkt! To všechno ovlivňuje hokej

13. května 2015·Zábava·Redakce

Hokejové mistrovství světa v České republice je fenoménem, který ovlivňuje dění v celé společnosti. Firmy se předhánějí v různých akčních nabídkách a některé z nich jsou pořádně kuriózní!

Společnost Tesco už před začátkem šampionátu přišla se speciální nabídkou levnějšího chleba. Po každém vítězství českého týmu byl následující den v jejich obchodech k dostání takzvaný “Chléb vítězů”, který byl pro tento den o 40 procent levnější.  

Teď přichází s opravdu netradiční akcí pojišťovna Aegon. Pokud by jejich klienta v den zápasu české hokejové reprezentace zradilo srdce, dostane dvojnásobné pojistné plnění až do maximální výše 3 miliony korun! Akce se týká stávajících klientů, kteří mají v rámci svého životního pojištění sjednáno připojištění závažných onemocnění.

“Klienti to mohou brát jako drsný černý humor, ale zvýšená pravděpodobnost výskytu infarktu v době zápasu je reálná hrozba,” tvrdí na webu pojišťovny ředitel útvaru společnosti Michal Korejs. 

Zábava - další články

Doporučujeme