Muž v depresi omylem zkontaktoval prodejce těstovin: Dočkal se nečekané pomoci

7. listopadu 2019·Zábava·Barbora Pisingerová

Každý z nás má někdy v životě období, kdy si myslí, že dál už prostě nemůže a cítí se beznadějně. Na pacienty s klinickou depresí mohou podobné časy působit ještě tisíckrát hůř. Naštěstí je svět místo plné překvapení a občas najdeme pomoc a podporu tam, kde bychom to vůbec nečekali. Jednomu muži v depresi například stačilo ozvat se přes zákaznickou linku společnosti vyrábějící těstoviny!

Neznámý muž trpící depresí prožíval těžké chvíle a tak se rozhodl vyhledat pomoc. Omylem ale zkontaktoval číslo, které patřilo společnosti vyrábějící těstoviny. Nejdřív se zdálo, že tím celý rozhovor skončí, skutečnost byla ale jiná.

“Dobrý den, moje jméno je Sarah. Jak vám dnes mohu pomoci?” pozdravila nejprve pracovnice.“Ahoj Sarah, byl jsem jen osamělý a v depresi, hledal jsem někoho, s kým bych si mohl popovídat,”odepsal jí muž slovy, která žena zřejmě nečekala.

“To je mi líto, jsme tu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Ale protože je tohle pracovní linka, můžeme mluvit jen o produktech,” zareagovala zaměstnankyně společnosti podle firemních nařízení. Muž se ovšem nemínil vzdát tak snadno a projevil svou kreativitu.

“Tak řekněme, že jsem lasagne s masovou omáčkou, ale místo toho, aby mě uvařili správně, příliš mnoho povinností mě hrozně vytahalo a já teď nemůžu udělat správně vůbec nic. Místo toho, aby se alespoň část uvařila tak, jak má, všechno skončilo jako chaos po celém pekáči. Dokonce i ty věci, které normálně upeču perfektně – kvůli tomu, kolik toho musím udělat a jak málo mám času. Jak se stanu opět těmi sebejistými a schopnými lasagnemi s masovou omáčkou, kterými jsem vždycky byl?” vznesl neznámý muž kuriózní dotaz.

Pracovnice jménem Sarah zareagovala velmi duchapřítomně a rozhodla se na hru přistoupit. “Zdá se, že tyto lasagne potřebují reformulaci. Chyby se někdy stávají, ale tohle se dá napravit, pokud se lasagne rozhodnou zkusit to znovu. Lasagne se můžou spravit,” odpověděla muži další metaforou.

Zákazník na lince pak přišel s další existenciální otázkou o těstovinách. “Je tady limit na to, kolikrát se lasagne můžou zkazit a zkusit to znovu, než budou prostě vyhozeny?” zeptal se Sarah. Té se nakonec povedlo ho přesvědčit, aby v sobě probudil novou naději a prostě to zkusil znovu.

“To je ono! Zkuste to znovu. A jako vždy, budeme tu pro vás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu,” napsala mu nakonec, když muž přestal vnímat své možnosti tak bezvýchodně a souhlasil s tím, že se ještě nevzdá.

Konverzace mezi zaměstnankyní a mužem v depresi se dostala na internet a okamžitě okouzlila řadu lidí. Ti chválili Sarah za její ochotu a neobyčejný zákaznický servis, a vyjadřovali svou podporu také muži v těžké životní situaci, který se rozhodl znovu zabojovat.

“Jako někoho, kdo si prochází tím samým, mě tohle přimělo cítit se trošku lépe,”napsal například člověk s přezdívkou KEN2K. “Kdybych byl manažer, zvýšil bych té ženě plat. Získala té společnosti fanouška nadosmrti!” napsal zase uživatel maststick.


Zábava - další články

Doporučujeme