Češi si v Evropě rádi stěžují. Podívejte se, co jim vadí nejvíc!

2. června 2015·Životní styl·Redakce

Když Češi nakupují v Evropě a jsou s něčím nespokojeni, nebojí se ozvat a stěžovat si. Nejvíce podnětů směřuje na obchodníky v Německu, Velké Británii a na Slovensku.

“Oblastí číslo jedna je letecká doprava, tedy především náhrady škody v případě zrušení a zpoždění letů a problémů se zavazadly. V případě české pobočky se této oblasti týkalo 37 procent případů,” uvedl ředitel Evropského spotřebitelského centra v ČR Tomáš Večl.

Celkově se počet řešených stížností a žádostí o informace rok od roku zvyšuje. Smírného mimosoudního řešení je podle něj dosaženo u více než dvou třetin případů. Nejvíc stížností na české obchodníky od zahraničních spotřebitelů eviduje ESC z Rakouska (24 pct.), Slovenska (16 pct.) a z Polska (16 pct.). Také vede letecká doprava.

Životní styl - další články

Doporučujeme