#Motýlkuj!

25. listopadu 2016·Životní styl·Redakce

Varlata, hovorově koule a latinsky testes, jsou jedním z nejfrekventovanějších orgánů, co se dotyků týče. Málokdo už ale ví, že by se měl svých varlat dotýkat jednou měsíčně v rámci tzv. samovyšetřování. To je totiž nejjednodušším a nejefektivnějším způsobem, jak včas odhalit rakovinu varlat.

Na prevenci tohoto onkologického onemocnění upozorňuje uskupení mladých mediků z neziskové organizace Loono společně s módní značkou Deedivine v kampani Motýlkuj.   

 „A co takhle udělat v rámci Deedivine knírkovou limitovanou edici? Jakože movember, ale jenom na motýlcích a kapesníčcích a sukních?“

„To není vůbec špatnej nápad.“

A tak to všechno začalo. Skoupili jsme snad všechny látky s motivy knírků a šili a šili a šili. To samo o sobě by nebylo nic zas až tak převratného. Ale listopad a původní myšlenka movember je přeci o pomoci, zviditelnění rakoviny prostaty a varlat, o podpoře mužského zdraví. A když už u pánů šíříme tu originální eleganci, tak proč nešířit hlavně zdravou eleganci.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A tak jsme tu myšlenku pozvedli na trochu jinou úroveň a řekli jsme si, že není od věci vše propojit. Styl, eleganci, sukně na míru, se zdravím, pomocí, osvětou a výtěžek z prodaného knírkového sortimentu poslat na podporu neziskové organizace, která pomáhá onkologickým pacientům. Jasná volba padla na neziskovou organizaci Loono, která šíří osvětu o prevenci onkologických onemocnění a učí lidi správnému samovyšetření.

„Mnoho mladých mužů si myslí, že se jich rakovina varlat netýká. Opak je ale pravdou, muži mezi 15 a 40 roky jsou nejrizikovější skupinou. Proto je důležité, aby prevenci nezanedbávali a začali myslet na své zdraví už v tomto věku,“ vysvětluje Kateřina Vacková, zakladatelka Loono.

Smyslem kampaně #Motýlkuj! je tedy zvýšení povědomí o rakovině varlat a možnostech její prevence díky správnému samovyšetřování. Každým zakoupeným motýlkem s motivem knírku od Deedivine přispíváte 200 Kč a s každou sukní 500 Kč na neziskovou organizaci, která výtěžek z celé kampaně využije k nákupu nových školících pomůcek. A to dává smysl! Protože nikdy nevíte komu tím Loono s vaší pomocí dokáže zachránit život.

Je skvělé, že kampaň nepodporují jen nadšení jednotlivci, ale zapojují se i firmy, které skupují motýlky ve velkém pro svoje zaměstnance nebo jako dárky pro své partnery. Udělají radost a ještě pomůžou. A nám zase dělá radost, že můžeme dělat radost.

Pokud se chcete přidat, ještě můžete do konce listopadu zabrousit k nám na www.deedivine.com, vybrat si a objednat.

Předem děkujeme za podporu a budeme se těšit 😉

Za Deedivine,

Denisa Dědičová

Životní styl - další články

Doporučujeme