Wellness a slevové portály už nejdou ruku v ruce

24. října 2014·Životní styl·Redakce

Češi si čím dál častěji objednávají wellness v hotelech nebo lázních. Ubývá těch, kteří si takové služby či přímo celý wellness pobyt objednávají přes slevové portály.

Osobní doporučení je víc než sleva 

Hotely nebo lázně si vybíráme hlavně na základě doporučení. Podle provozovatelů je nejlepší reklamou pozitivní komentář hostů. Pozitivní hodnocení se ukazuje jako nejdůležitější, dokazuje to i pokles prodeje pobytů přes slevové portály. 

„Většina těch klientů, kteří mají zkušenosti s nákupem na slevových portálech se raději snaží objednat si pobyt přímo u konkrétního hotelu nebo lázní,“ říká na Frekvenci 1 manažer portálu Spa.cz Richard Šipoš. 

Mimo sezonu slevy fungují

Slevové portály pak pomáhají provozovatelům doplňovat klientelu hlavně mimo sezónu. To ostatně potvrdila Frekvenci 1 i Helena Snovická z hotelu Besední dům v jihomoravských Valticích. 

Kolik můžeme ušetřit

Ubytování pro dvě osoby na 3 dny s polopenzí, vstupem do bazénu, sauny a fitness a wellness procedurou přijde podle výběru na necelé tři tisíce korun. To je jen jedna ze stovek nabídek slevových portálů. Velmi podobná nabídka ve stejném hotelu bez slevy stojí bezmála o dva tisíce víc. Jenže slevu na pobyt dostaneme většinou jen v nevytížených termínech, mimo hlavní (letní nebo zimní – vánoční a novoroční) sezónu.

Co teď letí v lázních

Češi milují švestky ve vaně. Klienti si hodně objednávají koupele. „Teď letí koupele s vůní švestek. Před vánočními svátky to bývá vůně skořice nebo mandarinky, tedy sezonní vůně,“ dodal Martin Kubelka ze společnosti Lázně Poděbrady. Podle Marcela Ščuky z Luxhotelu Onyx na Blanensku mají klienti rádi, když mohou mít celé wellnes zařízení jen pro sebe, tedy jen pro ně dva. V případě takových privátních skupin se pro ostatní wellnes na několik hodin uzavře.   

 

Životní styl - další články

Doporučujeme