Frekvence 1 a ASKO vám udělají lepší ráno!

18. června 2018·Zprávy·Eva Slesingerova

Léto je tady a k němu patří grilování.

Frekvence 1 celý tento týden jezdí za vámi a každý den máte šanci získat skvělý gril pro vaše domácí grilování.

První z vás, který dorazí k našemu velkému žlutému autu, získává od Frekvence 1 a ASKO nábytek úžasný gril!

A smutní nebudou ani posluchači, kteří hlavní výhru nestihnou.

Připravenu máme cenu útěchy v podobě poukázky na nákup v ASKO nábytek.

Využít je můžete v nově otevřené prodejně ASKO přímo v Teplicích. Ta se slavnostně otevírá v sobotu 23.6. a najdete ji u nákupního centra Olympia.

Nákup tady se rozhodně vyplatí!

Těšíme se na vás každé ráno mezi 8-9 hod.:

  • V pondělí 18. června v Chomutově, na náměstí 1. máje.
  • V úterý 19. června v Mostě, na 1. náměstí.
  • Ve středu 20. června v Bílině, na Mírovém náměstí.
  • Ve čtvrtek 21. června v Duchcově, na náměstí Republiky.
  • V pátek 22. června v Ústí nad Labem, na Lidickém náměstí.
  • V sobotu 23. června v Teplicích, před prodejnou ASKO (u nákupního centra Olympia).

 

Partnerem výjezdů je ASKO – NÁBYTEK

 

Více než celé čtvrtletí vybavuje Asko české i slovenské domácnosti od A do Z. Společnost patří mezi největší tuzemské prodejce nábytku, kuchyní na míru a bytových doplňků. Za tento úspěch vděčí zákazníkům, s kterými ASKO – NÁBYTEK vyrostlo. Spokojený a vracející se zákazník je pro společnost tou největší odměnou.

Snaží se neustále sledovat nové trendy a potřeby zákazníka – proto v Asko Teplice jsou pilotním projektem v ČR nové koncepce a stylu. Došlo k obměně a rozšíření sortimentu, k zpřehlednění prodejních a skladových prostor a v neposlední řadě ke zkvalitnění služeb vůči zákazníkům.

Díky letité zkušenosti z jiných prodejen, představí i prodejna Teplice nový koncept pro výstavu a prezentaci nábytku a navíc nové značkové řady sedacích souprav na míru SYSTEM POLSTER, kožených souprav STEFANO SARDO, masivního nábytku MASANO a nezapomněli jsme ani na nejmenší zákazníky s řadou HAPPY ASKO. Další značky jako CARTA, YOUNG LIFE, PHILL HILL jsou zastoupeny napříč celým sortimentem.

Společný cíl a filozofie všech prodejen zůstává zachován: kvalita za rozumnou cenu, možnost kompletního zařízení domova na jednom místě, odborné poradenství a kvalitní servis.

Pro prodejnu TEPLICE je připravena speciální otevírací kampaň, pro malé i velké. Pro prvních 500 zákazníků je připravena speciální nabídka. Veřejnost je o všem informována prostřednictvím otevíracího letáku, outdoorových ploch, lokálních rádiových spotů, inzercí, online kampaně a POS materiálů.

Zprávy - další články

Doporučujeme