Pražská střední škola chtěla zaujmout neobvyklou reklamou: Znáte vůbec tato slova?

Po českém internetu se šíří neobvyklá reklama jedné pražské obchodní akademie, která měla za cíl zaujmout potenciální studenty. Pozornost lidí si skutečně získala, namísto kladných ohlasů se však nezřídka objevují ty negativní. Škola totiž zveřejnila smyšlené slohové cvičení plné slangových slov, kde místo gramatiky kdosi opravoval detaily o nabídce módních značek.

K mladým generacím už tak nějak patří, že si vytváří svůj vlastní slang a dorozumívají se mezi sebou slovy, které jejich rodiče ani neznají. Ta dnešní není jiná a díky sociálním sítím se změny ve vyjadřování šíří snad ještě rychleji, než kdy dřív. Na tento trend se rozhodla zareagovat pražská obchodní akademie, která ve své reklamě právě jazyk omladiny nasadila. Za svůj krok však sklidila ostrou kritiku.

Mnohým se nelíbilo, že důrazem na módní značky text u mladých podporuje konzumní způsob života, další kritizovali, že se jak v textu, tak u hodnocení údajného učitele objevují pravopisné chyby.

Někteří krok přirovnávají k reklamě z roku 2017. Vyšší odborná škola, Střední průmyslová škola a Střední odborná škola služeb a cestovního ruchu ve Varnsdorfu tehdy natočila video, na kterém její ředitel Petr Jakubec láká žáky rozverným rapováním. Místo toho, aby to náctiletým však připadalo “cool”, připadalo to většině spíš trapné. A právě podobné reakce nyní vyvolává i kontroverzní reklama se slohovým cvičením. Jak se líbí vám?

Našim kantorům neunikne žádná chyba! Přihlas se na Anglo-německou obchodní akademii a zažij opravdu moderní výuku jazyků i ekonomie.Za bb vyhraješ příští raffle ??

Zveřejnil(a) Anglo-německá obchodní akademie – ANOA dne Středa 30. ledna 2019

Galerie