Vyhraj mojeho fichtla


Soutěž byla ukončena.

Zduř, tuž je to pravda, mojeho fichtla fakt odkupila Frekvence 1 do te fajne soutěže pro naše posluchače, “ ukončil spekulace o osudu své motorky Ruda z Ostravy.

V posledních dnech se šuškandou roznesly zprávy poukazující na to, že Rudovu retro sbírku opustil jeden z jeho nejoblíbenějších kousků – fichtl. A dokonce prý proběhl závod, při kterém Ruda dokázal, že jeho nadupaný skvost v závodě porazil i Ferrari Leoše Mareše.

A proč se Frekvence 1 rozhodla svoje posluchače odměnit takto exkluzivní výhrou? „ To je jasne jak cyp, to je moja první mašina, na kere sem projel Ostravu tam a zpatky, a včil můžeme tutou soutěži splnit velky sen na F1  jednemu synkovi či babě. Dyť je to největši legendární stroj celeho vesmiru! A bacha! To nima jakože mu to pučim. To už ma na furt!,“ vysvětlil Ruda z Ostravy důvody rádia k uspořádání soutěže.

Motorku od jedné z nejproslulejších značek na světě může získat kdokoliv ze soutěžících, kdo v termínu od 6. června bude sledovat vysílání a web rádia Frekvence 1 a zaregistruje se do soutěže prostřednictvím SMS.

Chceš mojeho fichtla?

Nikdy nebylo blíž k tomu ochutnat život Rudy z Ostravy. Aspoň jednou za život!

Právě teď na rádiu Frekvence 1.

www.frekvence1.cz

Herní řád naleznete zde.

Technická specifikace fichtla:

Zduř! Chceš mojeho fitla? Něco ti o něm povim!

Bacha! To nima motorka! To je fichtl! JAWA STADION S22,  rok vyroby 1960!!!
Modra metaliza, ručně michana! Pod nadržou řve a buraci sedm koni, v zimě aj tři.
Zvukem připomina občas ferrari, občas chcipajiciho kozla.
Nejvic vytahne 57 km za hodinu, a když mi fuka ta přízniva okluzni fronta do zad, tak da aj 61.
Trasu Ostrava – Třinec dělam aj pod dva dny.

Do nadrže se vejdou tři litry benzinu, ale bacha: vyhradně mix. A ten se shani kurde těžko!
Pedaly tahnou jak sviňa, motor chyta na třeti šlapnuti.
Řetěz s karbonovym vlaknem je sice trochu vytahany, ale při rychle jizdě nevadi.
Světlo sviti (unikatni jednoxenonové!!!), klakson troubi (někdy).

Na rafkach je ručně lysovana Barumka z limitovane serie  s univerzalnim vzorkem. Takže: zima, leto, vyjedeš všecko.
Po roce 1989 jsem ju na chvilu přerobil na LPG, ale nebavilo mě tahat bombu na zadech.

Najeto ma strašně moc, přesně nevim, bo tachač ukazuje maximálně 99 999 km.
Ten moped je rodinny klenot, tata ju vyhral na plese v OKD ve stejnem roce, jak Rusaci přijeli do Karvine s tankama.

Návod k obsluze

Fichtl Rudy z Ostravy: Krása Stadionu v detailech : ))