8 jídel, která můžete jíst kdykoli v jakémkoli množství a nikdy po nich nepřiberete

Tyhle dobrůtky si můžete dopřát bez výčitek i ve velkém! Nemusíte mlsat tajně v noci u pootevřené lednice. Odolat sladkému je těžké, nekoupit si nic na zobání v kině nebo odolat brambůrkům u televize? Pro někoho velká výzva. Tipy na potraviny, se kterými nemusíte šetřit!

Vybrali jsme pochoutky, které jsou zdraví prospěšné, plné vitamínů, minerálních látek, vlákniny a tolik potřebné vody. Podívejte se, co si můžete dopřát plnými hrstmi kdykoliv během dne.

Vaječné bílky

K snídani, svačině, večeři, kdykoliv. Bílky a rajská jablíčka, posypat rukolou nebo bazalkou!

Okurka

Je plná vody a nepřiberete po ní ani deko. Nezbavujte se její slupky, v ní je vitamínů nejvíce

Květák

Vynikající zdroj vitamínu C a K. Nevařte ho, ať o to nejlepší nepřijdete.

Rajská jablíčka

Vitamín A, C, B2, zdroj vlákniny, draslíku i kyseliny listové.

Brokolice

Snažíte se zhubnout? Pak ji zařaďte do svého jídelníčku s jistotou, že nešlápnete vedle. Navíc je obohacená o vitamín A, C, E a K.

Citrusy

Grapefruit stabilizuje hladinu cukru v krvi, je zdrojem vitamínu C a navíc tvaruje pas, dámy! Citrusy obecně bojují proti virózám a nachlazení.

Meloun

Sladké pokušení, po kterém nepřiberete? Jednoznačně tato šťavnatá pochoutka, která obsahuje více jak polovinu doporučené denní hodnoty vitamínu A.

Borůvky

Obrovské množství antioxidantů v jedné hrsti! Navíc zinek a železo, plus vitamíny A, B, C, a E. Podporují hubnutí a působí jako posilovač imunitního systému. Také při jejich konzumaci předcházíme demenci. Dostali jste na ně chuť? Dopřejte si jich v libovolném množství!