Největšího výrobce hraček trápí ztráty, barbíny už tolik nefrčí!

17. července 2015·Zábava·Luboš Procházka

Největší světový výrobce hraček Mattel se propadl do ztráty 11,4 milionu dolarů. Firmu dál trápí slabá poptávka po panenkách Barbie.

Tržby z prodeje oblíbené panenky se během tří měsíců do konce června snížily o 11 procent. Společnosti klesly i celkové tržby, které dosáhly 988,2 milionu dolarů, a byly tak o sedm procent nižší než ve stejném období před rokem.

Panenky Barbie jsou největší značkou Mattelu, ale jejich obliba v konkurenci ze strany počítačových tabletů a chytrých hodinek klesá. Naproti tomu roste popularita hraček Fisher-Price, určených pro malé děti a předškoláky, jejichž prodej stoupl o devět procent.

Zábava - další články

Doporučujeme