TIP FREKVENCE 1: Hubněte bez diety. Poradíme vám pár fíglů!

Bez zdravého stravování a pohybu se přebytečných kilogramů sice nezbavíte, ale prozradíme vám pár triků, které vaše tělo bez námahy nasměrují k štíhlé linii.

Kávu 3x denně

Lidé, kteří si přes den dopřejí dvě až tři kávy, urychlují látkovou výměnu až o 16 procent.  Přitom je jedno, co jedí a jaký sport provozují. Dokazuje to výzkum, který provedli na harvardské univerzitě. Vysvětlení: kofein stimuluje centrální nervový systém, zlepšuje prokrvování, podporuje činnost střev a ledvin. Navíc káva zvedá náladu a snižuje chuť na kalorické bomby typu čokoláda. Ovšem kávu si vychutnávejte zásadně bez cukru!

Olivový olej a mléko

Nové studie dokazují, že kyselina olejová obsažená v olejovém oleji vytváří ve střevě hormon, který tlumí chuť na jídlo, takže je doslova krotitelem chuti. V mléce a mléčných výrobcích jsou obsaženy kyseliny linolové, které aktivují spalování tuků a pomáhají při tvorbě svaloviny. Dopřejte si ale pořádné plnotučné mléko, nikoli odtučněnou variantu. Tam žádnou kyselinu linolovou nenajdete.

Základem je pravidelnost

Že už jste to slyšeli stokrát? Je to pravda. Je jedno, na které jídlo dne zapomenete, pro látkovou výměnu je to zkrátka špatně. Pokud tělu nedáte najíst, klesá hladina cukru a tělo se dožaduje přísunu energie. Následkem jsou záchvaty vlčího hladu, kdy toho splácáme více, než bychom snědli normálně. Denně si dopřejte alespoň tři pravidelná jídla, tak zůstane hladina cukru stabilní. Ideálně by většina energie měla pocházet z bílkovin, budete se cítit déle sytí.

Bílkoviny před spaním

Tuky mizí také v hlubokém spánku, kdy tělo produkuje růstový hormon HGH. Aby ho tělo mohlo vytvářet dostatek, měli bychom si hodinu až dvě před spaním dopřát bílkoviny s nízkým obsahem kalorií. Například 100 gramů jogurtu nebo tvarohu, sklenku podmáslí nebo pět mandlí.

Po jídle si dejte mátu

Šálek mátového čaje po jídle aktivuje produkci žlučových šťáv a nastartuje tak turbo chod při spalování tuků. Navíc má mátový olej povzbuzující účinky, takže vám dodá energii, ale sníží chuť na mlsání.

Hlavně v klidu

Stres, neklid, hektické tempo – těm můžeme poděkovat za to, že tloustneme. Důvodem je hormon kortizol, který se v kritických situacích vylučuje ve zvýšeném množství. Nechá stoupnout hladinu cukru a umožňuje ukládání tukových zásob v oblasti břicha. Takže se vyplácí jíst hezky pomalu a v klidu. Zapomeňte na rychlé svačinky „mezitím“. Místo toho, abyste popadli čokoládovou tyčinku, dejte si pár nádechů a výdechů a sklenici vody.

TIP FREKVENCE 1: Dieta podle měsíčních znamení

TIP FREKVENCE Chcete zhubnout? Pak už nikdy nesnídejte toto jídlo!

TIP FREKVENCE 1: Projezte se k chytrosti! 12 chytrých potravin pro váš mozek