České dráhy baví internet: Propagační lízátka překvapila neobvyklým tvarem

Českou veřejnost nedávno pořádně pobavila propagační lízátka Českých drah. Podle mnohých je totiž jejich tvar velmi nezvyklý a spíše než malé děti mohou lehce zaujmout cestující tatínky.  

Fotografie cukrovinky se objevila na Facebooku skupiny Žijeme Rychnovem ve čtvrtek v půl osmé ráno. “České dráhy mají nová propagační lízátka. Mám poct, že spíš než zájem dětí vzbudí zájem tatínků,” stálo u fotografie. A řada diskutujících autorovi komentáře brzy dala za pravdu.

České dráhy kontroverzní lízátka využívají již delší dobu a nabízejí je v mnoha barevných provedeních. Růžová však nyní vzbudila menší pozdvižení. Podle některých jde dokonce o úmyslnou kampaň, která má k podniku přitáhnout pozornost.

“To musí být cílené. Počkejte tu sdílečku, až si lidi všimnou. Lidl měl celkem masivní reklamu díky baleným kopřivám,” napsal například jeden diskutující.

Lidé se na internetu nejprve přeli o to, zda má tvar odkazovat k nějakému konkrétnímu předmětu, či nikoli. Záhadu rozlouskla až sama firma, která sladkosti vyrábí. Jedná se o běžný tvar, má napodobovat lísteček,” uvedla společnost ve vyjádření pro deník Blesk. Mnoho cestujících v lízátku však vidí něco docela jiného.