Čím větší prsa, tím větší sleva. Restaurace se stala terčem kritiky za slevu podle ňader

Vlna kritiky se sesypala na čínskou restauraci Trendy Shrimp servírující mořské plody, která nachystala speciální akci pro ženy a dívky - čím větší poprsí, tím větší sleva, informoval zpravodajský server Fox News.

Slevový systém restaurace v Chang-čou v provincii Če-ťiang byl jednoduchý. Žena s podprsenkou velikosti A měla nárok na slevu pět procent, za košíček velikosti B byla sleva 15 procent, velikost C se postarala o 25 procent a tak dále. Nabídku navíc doprovázela názorná kresba ilustrující zvyšující se slevu úměrně bujnějšímu poprsí.

“Jedná se o vulgární reklamu, navíc diskriminační vůči ženám,” řekla čínskému listu Evening Post jedna z obyvatelek města, která se představila jen rodovým jménem Ču. Společně s několika dalšími pobouřenými občany si stěžovala na radnici.

Tento krok zjevně zabral, protože reklama i speciální nabídka z restaurace zmizely – a to přesto, že reklamní akce měla úspěch. Jak uvedl manažer podniku Lan Šeng-kang, počet zákazníků stoupl o 20 procent a dívky byly hrdé, jak velkou slevu získaly.

 

Originální slevu pro ženy nabízel nedávno i podnik My Place Café & Bar v hotelu Hilton v japonské Ósace: ženy měly tím vyšší slevu, čím vyšší podpatky mají jejich lodičky. Minimální výška podpatků přitom byla pět centimetrů, ovšem čím vyšší, tím lepší pro peněženku návštěvnic – za pět centimetrů byla sleva deset procent, a s každými dalšími dvěma centimetry se zvyšovala o pět procent. Pokud zákaznice dokázala přijít na podpatcích vyšších než 15 centimetrů, dostala slevu 40 procent.

Zdroj: ČTK