Francouzská společnost Lagardere prodává své rozhlasové společnosti v České republice, Polsku, Slovensku a Rumunsku společnosti Czech Media Invest

Francouzská společnost Lagardere prodává své rozhlasové společnosti v České republice, Polsku, Slovensku a Rumunsku společnosti Czech Media Invest. Tato transakce je v rámci strategického směřování společnosti první ze série odprodeje aktiv Lagardère Active, které avizoval Arnaud Lagardère již dříve.

Na podmínkách prodeje rozhlasových stanic se CMI dohodla s Lagardére Group. Pro uzavření transakce je podle Daniela Častvaje potřebný souhlas regulačních orgánů v dotyčných zemích.

CMI prostřednictvím svých dceřiných společnosti Czech News Center a CN Invest dosud působila hlavně v oblasti tisku. Do její produkce spadají čtyři deníky, mezi které se řadí Blesk, Sport a Aha!, desítky časopisů, například týdeník Reflex nebo Svět motorů, a mimo jiné webové tituly.

Tato akvizice podpoří růstovou strategii společnosti Czech Media Invest v sektoru médií a přidá nový typ média založený na silných značkách rozhlasu v těchto zemích.