Zákazník v obchodě neměl roušku, po konfliktu skončil v nemocnici

18. března 2020·Zprávy·Barbora Pisingerová

Ilustrační foto.

Zákazník v obchodě v Brně neměl roušku, po konfliktu s ostrahou skončil v nemocnici. Věc ve středu ráno řešili strážníci, případ postoupili ke správnímu řízení na příslušném úřadě. V tiskové zprávě to uvedl mluvčí strážníků Pavel Šoba.

Do sporu kvůli způsobu zakrytí úst a nosu v souvislosti s šířením koronaviru se dostal devětapadesátiletý zaměstnanec ostrahy se zákazníkem bystrckého supermarketu. K přivolaným strážníkům se přihlásil šestatřicetiletý muž s roztrženým rtem a obočím, kterého prý po výměně názorů a následné strkanici udeřil pracovník hlídací služby.

“Na prodejní plochu ho údajně odmítl vpustit proto, že neměl roušku a chtěl se prý zahalit jinak,” uvedl mluvčí. Starší muž z ostrahy podle mluvčího konflikt nepopíral a hlídce ukázal své poškozené brýle, které mu zákazník údajně rozšlápl, když upadly na zem.

“Zraněného zákazníka odvezli zdravotníci do nemocnice. Strážníci oslovili také svědky a poté, co policie trestný čin vyloučila, případ postoupili ke správnímu orgánu,” uvedl mluvčí.

Vláda ve středu schválila zákaz vycházení bez pokrývky nosu a úst, který má platit od půlnoci.

Zprávy - další články

Doporučujeme