Chcete zmrzlinu? Zaplatíte dvojnásobek! Majitel stánku vyrazil do boje proti influencerům

Majitel kamionu, ve kterém prodává v Los Angeles zmrzlinu, se rozhodl bojovat proti tzv. influencerům, tedy lidem, kteří na sociálních sítích jsou placeni za propagaci výrobků apod. Na svém instagramovém účtu dal najevo, že tito lidé budou u něho platit za zmrzlinu dvojnásobnou cenu.

Populární americký stánek CVT Soft Serve, jehož majitelem je Joe Nicchi, nemá o prodej zmrzliny nouzi. Mezi jeho stálé zákazníky patří i ty největší hollywoodské hvězdy jako herec Bill Murray nebo zpěvák Adam Levine.

Svou firmu Nicchi založil před pěti lety. Tehdy prodával pouze čokoládovo-vanilkovou točenou zmrzlinu, na které prakticky podnik stál. Během posledních čtyř let jej však influenceři čím dál častěji žádali, jestli by nemohli dostávat jeho zmrzlinu zdarma, načež ji samozřejmě pochválí na sociálních sítích.

Opravdu nám je jedno, jestli jste influenceři nebo kolik máte sledujících. Nikdy vám nedáme zdarma zmrzlinu výměnou za příspěvek na vaší sociální síti. Produkt stojí čtyři dolary, vás to ale vyjde na osm,” uvedl Nicchi v příspěvku na instagramu, ve kterém dává na fotografii najevo, že influenceři platí dvojnásobek.

Vzhledem k jeho stálé a velmi známé klientele je majitel stánku přesvědčený, že pomoc influencerů, kteří chtějí zboží zadarmo, nepotřebuje.