Kavárna motivuje zákazníky, aby dodržovali rozestupy. Na volná místa posadila plyšové kapybary

Po dlouhých týdnech uzavření se řada podniků po celém světě nyní konečně otevírá. Pořád ovšem panují jistá ochranná opatření a lidem se doporučuje udržovat si od ostatních pokud možno odstup. Japonská kavárna se rozhodla motivovat své zákazníky svérázně: na židle strategicky rozmístila roztomilé plyšové kapybary. 

Když japonská kavárna při zoologické zahradě Izu Shaboten po několika týdnech opět otevřela, rozhodlo se její vedení, že návštěvníkům připraví malé překvapení.

Aby se od sebe lidé drželi dál a nesesedávali si příliš blízko, nechalo totiž na židle strategicky rozmístit velké plyšové kapybary. Zákazníci tak nejenom budou o trochu více v bezpečí před nákazou koronavirem, ale mohou si u toho užít i nevšední zážitek a společnost plyšových kamarádů. A proč právě kapybary? Právě tohle zvířátko je podle provozovatele od roku 2018 maskotem kavárny.

Vedle plyšových mazlíčků restaurace umístila ještě u vchodu i východu dezinfekci na ruce a pečlivě dezinfikuje své stoly, židle i plyšáky, kdykoli dorazí nová skupina.