Revoluce v bankovnictví

30. září 2014·Životní styl·Redakce

Dvě největší české banky se chystají už příštího roku rozšířit tradiční nabídky. Budou svým zákazníkům radit, kde mohou výhodněji nakoupit, zajistí jim lístky na koncert, a budou pomáhat v nepříznivých životních situacích.

Banky zajímá volný čas klientů

„Měsíčně sledujeme spokojenost klientů a na základě zájmů našich zákazníků plánujeme školení personálu a připravujeme novinky, které klielntům ušetří jejich peníze i čas,“ řekla Frekvenci 1 Petra Michalská z České spořitelny.

Kdo je videobankéř

Klienti už tak často nenavštěvují pobočky svých bank, ale své požadavky řeší po internetu nebo po telefonu. Novinkou jsou videobankéři ve videokioscích  a virtuální osobní bankéři, kteří mají nahradit ty živé. „U nás v bance  funguje elektronické bankovnictví  s komfortní datovou schránkou,“ řekl rádiu Frekvence 1 Petr Manda, ředitel ČSOB.

Bankéři prodávají elektřinu

Aby se banky zavděčili stále náročnějším klientům, nově nabízejí i prodej elektřiny nebo plynu. Nadále fungují služby v poradenství a ve finančním plánování.

Peníze pod polštářem?

Je to přežitek nebýt majitelem bankovního účtu, nebo si docházet pro výplatu do pokladny. Peníze už se dávno nezašívají do matrací ani se neukládají pod polštář. Důkazem o důvěře k bankám je statistika, která uvádí, že 67 procent Čechů je ochotno svou banku doporučit svým blízkým.

Životní styl - další články

Doporučujeme