Dvouletá holčička si nechtěla nasadit v letadle roušku. Letuška navrhla roušku k pusince přilepit

23. srpna 2021·Zprávy·Dominika Číčelová

Ilustrační foto (Shutterstock)

Ať už mělo jít o sarkastickou poznámku nebo ne, navrhnout přilepení roušky k ústům malé holčičky, která pláče a nechce si nechat roušku nasazenou, je neprofesionální. Máma malé cestující je toho názoru, že mohla mít letuška s dvouletým dítětem trochu více pochopení. Letecká společnost, se ženě omluvila. Informoval o tom server Independent.

Když si představíte, jak těžké občas je, přimět malé dítě, aby si nechalo v mrazech nasazenou čepici na hlavě, dokážete si asi také představit, že přimět malé dítě, aby si nechalo po celou dobu letu v letadle nasazenou roušku, musí být stejně náročné. A když se dvouletá holčička dokáže během několika hodinového letu uklidnit pouze tím, že si cucá palec, je přesvědčování o nezbytnosti nasazené roušky o to náročnější.

Některé americké aerolinky vyžadují po cestujících nasazení roušky po celou dobu letu a to již od dvou let věku. To se však nemusí vždy obejít bez nepříjemností. Své o tom ví Ali Cleeková, která se svým manželem a dvěma dětmi minulý týden cestovala z Floridy do Virginie se společností Southwest Airlines.

Dvouletá dcera Drew však plakala a nechtěla mít nasazenou roušku. To přilákalo ke scéně dvě letušky. Jedna z nich matce navrhla, aby svému dítěti roušku přilepila k obličeji. O nepříjemný zážitek se Cleeková později podělila na Instagramu, kde uvedla, že jediný způsob, jak se její dcera dokáže zklidnit, je cucání palce. „To je s rouškou nemožné,“ zkonstatovala žena.

Cleeková ještě doplnila, že chápe nezbytnost roušek a nechce být označována za “antirouškaře”, ale že by od personálu očekávala větší pochopení namísto nemístných poznámek a uvádění ji samotné do trapné situace. Řekla, že nařízení respektuje, a že se snažila ho dodržet, jak to jen bylo v jejích silách možné.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený Ali Cleek (@agcleek)

Cleeková poté uvedla, že ji na základě jejího příspěvku na sociálních sítích volala zákaznická podpora společnosti a omluvila se. Sama doufá, že tento incident přiměje všechny, aby k sobě byli tolerantní, jak to jen situace vyžaduje. Spousta cestujících by navzdory nařízení jistě spíše uvítala dvouletou holčičkou bez roušky, než celý let s plačícím dítětem na palubě.

 

 

Zprávy - další články

Doporučujeme