Novinky roku 2017: 5 žhavých trendů v jídle, které letos uvidíte všude

V tomto roce bude milovníky trendů zajímat několik novinek. Fialová zelenina nebo super kalorická bomba. Každý si letos vybere, co ho bude bavit nejvíc. Přinášíme přehled 5 nejdůležitějších vychytávek pro rok 2017.

1. Jen mléčný koktejl už nestačí

V New Yorku se zrodil nový cukrářský trend, který se jistě brzy dostane za oceán. Zhýčkaným Američanům už zkrátka nestačí obyčejný mléčný koktejl. Musí na něm být x dalších sladkostí. Tuhle kalorickou  bombu ale rozhodně nebudou milovat dietologové.

2. Amarant je nová quinoa

Mezi obilovinami bude letos trendy amarant, nebo-li laskavce. Amarant má největší obsah proteinů ze všech obilovin. Najdete ho v obchodech se zdravou výživou. Skvělá je z něj kaše k snídani.

Da ihr mir letzte Woche alle erzählt hattet, dass ihr eine Banane in und nicht aufs Oatmeal gebt, habe ich das heute auch mal so gemacht ?. Und es schmeckt echt gut ?. Wobei ich muss echt sagen, dass Ich jetzt nicht entscheiden könnte, welche Variante ich besser finde ?. Beide lecker ?. Liegt halt daran, dass Bananen verdammt geile Früchte sind ?. Wer liebt sie auch über alles?☺ Sie sind so vielfältig einstzbar, die Konsistenz ist echt mega und von der Aufmachung her sind sie halt auch echt praktisch ?. Als Topping dienten dann heute Maulbeeren und Kakao Nibs von @berioo.superfood ☺. Dieses crunchige und der honigsüße Geschmack machen das Ganze dann perfekt ?. Schönen #vizefreitag Euch ?. ~ Today I put the banana not on the top of my oatmeal I put it inside ?. It was so creamy and sweet ?. On top are frozen raspberries, amaranth pops, cacao nibs and mulberries ?. #oatmeal #oats #oatmeallover #fruitlove #banana #bananaoatmeal #cacaonibs #walnut #raspberry #amaranth #berioo #mulberry

Fotka zveřejněná uživatelem Passionate Foodlover. (@thethingsilove3),

3.Brukev

Do salátu se bude v roce 2017 dávat místo kadeřávku brukev. Listy brukve z  obsahují glycidy, karotenoidy, řadu vitamínů skupiny B, vitamin C, biotin, vitaminy K a P. Oblíbená je ale i brukvová polévka. Salát z brukve se skvěle hodí k čerstvému chlebu s máslem.

 

Eat your greens! #MustardGreens @gjustabakery ?

Fotka zveřejněná uživatelem RockAndRhone (@rockandrhone),

4. Smažený bramborový chléb

Pochoutku, kterou v Americe znají od indiánů, si nyní oblíbili i milovníci jídla. Smažený bramborový chléb lze dochutit pomazánkou i zeleninou. Fajnšmekři si do něj dávají i lososa nebo třeba zakysanou smetanu.

 

#Indiantaco Tuesday #frybread #foodofthegods #luiseno #vegetarian

Fotka zveřejněná uživatelem Carrie Madariaga (@carriemadariaga),

5. Fialový květák

V jedné studii zaměřené na výživu se uvádí, že u lidí, kteří jedí fialové ovoce nebo zeleninu,  je nižší riziko vzniku vysokého krevního tlaku a navíc mají tito lidé nízkou hladinu cholesterolu. Takže je dobré do jídelníčky zařadit třeba lilek, borůvky, švestky a nově třeba i fialový květák.

 

Well this has just brightened up my day!! #claremontfarm #purplecauliflower #veganfoodshare #vegetables

Fotka zveřejněná uživatelem Claremont Farm (@claremontfarm),