Překonejte se a startujte den s úsměvem. 6 rad, jak být šťastější už od rána

Divíte se sousedovi, že je téměř pořád usměvavý a nic moc ho nerozhází? A vy přitom sotva taháte nohy za sebou a na úsměv byste potřebovali palcem zvednout koutky a pevnou vůli? Podívejte se na to, jak si s pomocí pár jednoduchých rad zpříjemnit každý den!

#1 Ještě než vstanete z postele, zkuste se usmát. Možná vás to zpočátku bude stát trochu sil, zvlášť tehdy, probouzíte-li se neradi nebo se špatnou náladou, ale jakmile trochu povolíte koutky do úsměvu, mozek ošálíte a nastartuje se ranní dobrá nálada. Zkuste to!

#2 Ze všeho nejdřív otevřete okno a udělejte si kávu nebo čaj. Dopřejte si pár minut – stačí deset – které budou po ránu opravdu patřit jen vám. V klidu si sednout s dobrým šálkem oblíbeného ranního nápoje, srovnat myšlenky a zažít si ten klid. Pokud si tenhle čas najdete, je to opravdu dobrá investice do následujících hodin.

via GIPHY

#3 Snídaně. Na náladu má totiž ohromný vliv. Možná nemáte chuť na párky a vajíčka, není to přece jediné jídlo, které po ránu musíte pozřít. Ovesná kaše, cereálie, oblíbený jogurt nebo ovoce – to stačí k tomu, aby se organismus nastartoval. Budete se cítit o mnoho lépe, než když vaše první jídlo bude i nadále oběd, nebo dokonce až večeře.

#4 Voda. Na náš organismus působí blahodárně a je beze sporu základní stavební jednotkou. Možná si ani neumíme představit, jak velký podíl na naší náladě má nedostatek tekutin. A jak blízko má tento jev k bolestem hlavy a vyčerpání. Pijte čistou vodu i tehdy, nemáte-li žízeň! Vody prostě nikdy není dost. A žádný jiný nápoj ji nedokáže nahradit.

#5 Šťastní lidé štěstí šíří. Úsměv, podpora, zájem. Zkuste to. A vaši zamračení kolegové budou mít hned lepší náladu. Nejde o to být pozitivní za každou cenu, je jasné, že dobrá nálada vás sem tam opustí, ale nedělat kolem sebe zbytečně “dusno” a ze všeho problém, to je dnes vlastnost k nezaplacení. Atmosféra na pracovišti má na naši celkovou náladu obrovský vliv, v práci přece jen trávíme nejvíce času.

#6 Sedíte večer unavení v křesle u televize nebo u notebooku a padá vám hlava únavou? To jsou cenné minuty, které jste už mohli trávit spánkem. A ten je pro tělo tak důležitý, že vám hrozí  celkový kolaps z vyčerpání, pokud tělo nebudete dostatečně poslouchat a nedopřejete mu nutný odpočinek! Zkuste chodit spát dříve, nejlépe v jednu danou hodinu každý den, rána budou snesitelnější a úsměv jednodušší. Obecně platí, že co nenaspíme do půlnoci, to už pak nedoženeme.

via GIPHY