Astro DIETA: Hubněte podle vašeho znamení zvěrokruhu. Komu jdou kila nejlépe dolů?

Podle astrologů spolu dieta a zdraví zásadně souvisí. Astrologové proto doporučují upravit si jídelníček podle měsíčního znamení.

Vodnář (21. 1. – 19. 2.)

Vodnáři trpí často vysokým krevním tlakem. Aby ho dostali pod kontrolu, měli by jíst broskve, fíky, hrušky, citrony, datle a granátová jablka.

Ryby (20. 2. – 20. 3.)

Ryby jsou náchylné k nachlazení a chřipkám. Do stravovacího plánu zařaďte drůbež, jehněčí, červenou řepu, citrusy. Pomohou vám bránit se infekci.

Beran (21. 3. – 20. 4.)

Berani mají sklon k bolestem hlavy a zánětům nosních dutin. Rozhodně byste měli jíst sušené meruňky, banány, fíky, brokolici a fazole.

Býk (21. 4. – 20. 5.)

Býci mají často problémy se žaludkem a mají často nadmuté břicho. Abyste předešli nepříjemným pocitům a nadmutí, jezte špenát, zelený salát, brusinky a červené fazole.

Blíženci (21. 5. – 21. 6.)

Pokud patříte k tomuto znamení, máte pravděpodobně často nervy a stres. Vsaďte na chřest, grepy, mandle, podmáslí a čistou vodu. Tyto potraviny vám pomohou snížit hladinu stresu a zmenší riziko srdečních onemocnění.

Rak (22. 6. – 22. 7.)

Raci mají tendenci přejídat se ve stresu. A často popadnou nezdravé kalorické bomby. Vsaďte raději na borůvky, jahody, zelenou zeleninu a ryby. Zasytí vás a podpoří dobrou náladu.

Lev (23. 7. – 23. 8.)

Lvi by měli volit potraviny s nízkým obsahem tuku, aby zůstali fit a zdraví. Nejlepší volbou pro lvy jsou mořské plody, citrony, hovězí, kokosový ořech a červená řepa.

Panna (24. 8. – 23. 9.)

Panny trpí často zažívacími problémy. Potřebují potraviny s dostatkem vlákniny: ovesné vločky, banány, vejce, papáju, skořápkové plody (ořechy), zelí, sušené ovoce.

Váhy (24. 9. – 23. 10.)

Váhy by se měly vzdát (nebo alespoň snížit) konzumace alkoholu a polotovarů. Návrat k přírodě: červená řepa, obiloviny, mrkev, jablka a hrozinky.

Štír (24. 10. – 22. 11.)

Štíři často bojují s infekcemi a psychickým stresem. Zdravou dietní variantou je konzumace mléka, jogurtu, vlašských ořechů, mandlí, ananasu a sušených švestek.

Střelec (23. 11. – 21. 12.)

Střelci mají sklon k drobnému tloustnutí v oblasti boků a hýždí. Aby to nebylo tak dramatické, měli by jíst celozrnné produkty, ryby, jogurt a jahody nebo borůvky.

Kozoroh (22. 12. – 20. 1.)

Kozorozi potřebují hodně vápníku. Proto by na jídelníčku neměly chybět brambory, špenát, zelí, vločky a mléko.

Galerie