Dámský klub se ptá: Začínáte s novým rokem cvičit?

Nový rok přináší nové plány a často také předsevzetí. Mezi těmi nejčastějšími je „budu cvičit a zhubnu“. Někteří si dali první den roku volno, jiní na sobě začali makat hned. Jak to udělat, abyste skutečně dosáhli kýženého výsledku? My to víme.

Nový rok, nový režim

Pokud jste důslední a máte pevnou vůli, pak máte částečně vyhráno. Udělejte si plán, kterého se budete držet. V něm zohledněte dny, kdy máte extrémní zátěž nebo kdy onemocníte. Naopak si přidejte aktivitu ve dny, kdy vás čeká raut nebo jiný vysoko-kalorický příjem. Cvičte v malých dávkách, ale pravidelně. Snáze si tak svůj pravidelný cvičební režim udržíte.

Nabírání sil

Možná jste ještě se cvičením nezačali. Jestli máte pocit, že potřebujete několik dní na srovnání režimu a na nabrání energie, tak si je bez výčitek dopřejte. Kdybyste chtěli podobný volný režim nastolit v průběhu hubnoucí kůry, pravděpodobně byste se k ní už nevrátili. Nevíte kde začít, jak upravit jídelníček, a jak cvičit na vaše problémové partie? O radu požádejte výživového poradce nebo fitness trenéra. Ušijí vám plán přesně na míru.

Začaly už moderátorky Dámského klubu cvičit?

Markéta: „Já chvilku počkám, teď bude všude v hubnoucích centrech narváno. Dám si dietku a na pohyb se vrhnu v únoru. To už všem, co si dali cvičení, jako novoroční předsevzetí, dojdou síly.“

Aneta: „Cvičit? Ani náhodou, ještě bych něco zhubla. A když už jsme u toho, aby cvičení mělo efekt, tak se má praktikovat pravidelně a ne jen nárazově po nějaké události, jako jsou třeba Vánoce.“

A co vy – cvičíte nebo to zatím odkládáte? Na vaše rady a zkušenosti čekáme už dnes mezi 16. a 17. hodinou na Frekvenci 1.