Zákazník měl tohle podivné přání; majitel restaurace ho pořádně setřel

7. května 2019·Články·Barbora Pisingerová

Někteří lidé mají opravdu divné chutě. Ananas na pizze, coca-cola s mlékem, hranolky se zmrzlinou... To jsou jen příklady nejznámějších podivných kombinací, na které někteří lidé nedají dopustit, zatímco jiní si klepou na čelo. Podobný případ se odehrál v jedné italské restauraci, kde jeden ze zákazníků požadoval na své mořské plody parmezán. Narazil ovšem na majitele restaurace, který něco podobného naprosto odmítl. Jeho reakce teď baví internet.

Naprostý šok zažil majitel italské restaurace Maximo, když si jeden z jeho zákazníků poručil zvláštní věc. Na své ravioly s krabem a lososovou omáčkou si totiž přál nastrouhat parmezán. Rodilý Ital Massimo, hrdý na svou národní kuchyni, něco podobného zcela odmítl.

Zákazník později na internetu restauraci vůbec nešetřil a napsal recenzi, ve které ji neváhal přirovnat ke kravskému hnoji. “Obsluha na tomto místě je jako kravský hnůj,” uvedl muž v příspěvku na  populární stránce TripAdvisor.

Ravioly s mořskými plody. Ilustrační foto.

“V půli jídla mi připadalo, že pokrmu něco chybí. Požádal jsem proto číšníka o trochu parmezánu a on na mě upřel úplně zmatený pohled. Počkal jsem si na jeho reakci, které jsem nemohl uvěřit. Doslova mi ho odmítl dát, s tím, že parmezán se na mořské plody nedává, protože by zničil jejich chuť,” uvedl zákazník ve své recenzi.

Muž poté obsluze vysvětlil, že má sýr ve svých jídlech rád. Nic naplat, číšník zopakoval svou dřívější odpověď a odešel. Strávník poté dojedl své jídlo, ale incident nemohl dostat z hlavy. Když se později vrátil na hotel, rozhodl se proto do restaurace zavolat.

“V podstatě jsem mu vysvětlil, jak funguje zákaznický servis, a že jeho práce je obsluhovat platící zákazníky. Řekl mi, že i kdybych na tom trval, stejně by mi ten sýr nedal a zdálo se, že je rozčílený, jak to vůbec mohu požadovat. Došlo mi, že diskuze nikam nevede. Skutečný důvod, proč jsem přitom vůbec ten sýr chtěl, byl, aby to jídlo chutnalo lépe. Neuvěřitelné,” postěžoval si turista ve své recenzi. Za servis navíc restauraci udělil jen jednu hvězdičku a celkově jen nevalné tři.

Majitel restaurace to ovšem nenechal jen tak. “K vaší drzosti a hloupému požadavku nemám slov. Snažím se porozumět vaší neuvěřitelné frustraci a zklamání ohledně vašeho obscénního požadavku tady v bistru Maximo. Bylo velmi obtížné vás odmítnout, a to nejtěžší na tom bylo vysvětlit vám zjevné důvody svého odmítnutí,” odepsal Massimo na recenzi.

“Existuje několik pravidel pravé italské kuchyně, se kterými zřejmě nejste seznámen. NIKDY nežádejte ananas na pizzu. NIKDY nedávejte smetanu na své Carbonara. NIKDY nedávejte kuře do omáčky arrabbiata. A konečně, NIKDY, NIKDY, NIKDY nežádejte sýr na mořské plody,” napsal Ital. “Zkuste parmezán na koňský hnůj, mělo by vám to chutnat,” neodpustil si rýpnutí na konec.

Články - další články

Doporučujeme