Více energie, méně únavy. 6 nejlepších zdravých svačin do práce

Ráno se kvůli nedostatku času nestíháte nasnídat a večer stojíte hladoví u ledničky a nevíte, zda dřív padnete únavou nebo vyjíte veškeré zásoby. Přitom stačí málo - svačinka. Místo večerního vymýšlení u lednice si zkuste připravit menší porci jídla, kterou si vezmete s sebou do práce. A den bude hned jiný! Více energie, méně únavy. A pokud se snažíte zhubnout, tohle vám pomůže!

Celý vtip je v tom jíst pravidelně. Nejlépe každé tři hodiny si něco malého dopřát. Pro většinu z nás je to problém právě kvůli pracovní vytíženosti, ale jídlo je palivem pro tělo, proto je důležité si na něj čas najít. Máme pro vás několik typů, co si zabalit k jídlu do práce.

#1 Hrstka mandlí perfektně zasytí a navíc mandle obsahují důležité látky jako jsou proteiny a železo. Tato pochutina by ale neměla být pražená, pokud stojíte o opravdu zdravou svačinu. Nasypejte si je do mističky a můžete ujídat během celého dne.

#2 Syrová mrkev obsahuje plno vitamínů, je zdravá a chutná sladce. Stejně tak můžete na kousky nakrájet kedlubnu nebo papriku. Výborné jsou i malé ředkvičky. Cherry rajčátka jsou na zobání během pracovního dne také perfektní, jen u nich hrozí, že se zašpiníte, je tedy třeba být opatrnější.

#3 Jablíčko je ideální, když máme chuť na sladké. Jen možná budete líní loupat ho nebo krájet v práci, proto je nejlepší připravit si jablko či banán doma večer do plastové krabičky nebo zabalit kousky do alobalu. Druhý den s touhle svěží svačinkou těch pět večerních minut oceníte!

 

via GIPHY

#4 Borůvky, které jsou výborné samotné, obsahují antioxidanty. Věděli jste, že sušené borůvky jsou ten nejlepší lék na střevní onemocnění? Působí protizánětlivě a podporují hydrataci.

#5 Hroznové víno – nejlépe bez pecek. Tmavě fialové nebo zelené, ale hlavně sladké. Má mnoho vitamínů a také nahrazuje sladkosti, jako ostatně každé ovoce díky obsahu přírodního cukru.

via GIPHY

#6 Rozinky buď milujeme, nebo nenávidíme. Někdo jich dává do vánočky plno, jiný by je nepozřel. Pokud patříte mezi milovníky, klidně si je do práce kupujte, ale pozor na množství. Obsahují totiž rozhodně víc cukru než například hroznové víno. Energii vám ale dodají vždy!

A co k pití?

Mandlové nebo kokosové mléko

Ovocný fresh

Čistá voda