Jumping aneb cvičení na trampolínách

Dnes jsme si povídaly s trenérkou Terezou Michnovou z pohybového studia K6 o "klokaním tréninku", tedy o cvičení na trampolínách, konkrétně patentovaných trampolínkách s řídítky.

Je to skupinový zábavný sport, cvičí se za doprovodu hudby a za přítomnosti profesionálních instruktorů. Pokud nemáte rádi složité aerobní choreografie, je cvičení na trampolínkách ideální pohybovou aktivitou právě pro vás.

Jumping se u nás cvičí od roku 2001, na svůj boom si počkal až do roku 2008 a teď se těší oblibě celosvětové. Jedna lekce jumpingu trvá necelých 60 minut, během kterých dokonale posílíte celé tělo. Vzhledem  k tomu, že jde o balanční cvičení, rozhodně si užijí i hluboko uložené svaly, což jistě není na škodu.

Jumping zvyšuje kapacitu plic a umožní Vám spálit spoustu kalorií. Pravidelnost cvičení je důležitá  u každého sportu. Trenérka Tereza doporučuje věnovat se jumpingu alespoň 2x týdně nebo klidně  1x týdně, ale přidat si k tomu pilates.

Jumping je rozhodně vhodný pro děti, děti milují hopsání na "trampádě". Jumping naopak není vhodný pro ženy trpící inkontinencí.

Sportu zdar a kaloriím nazdar:)