Pilates na podložkách

Možná i vy cvičíte Pilatesovu metodu a už si neumíte představit život bez této aktivity. A určitě děláte dobře, protože práve toto cvičení přináší mnoho pozitiv.

– vytváří harmonii těla a mysli

– koordinuje dýchání s pohyby

– zlepšuje flexibilitu, rovnováhu a koordinaci pohybů

– zvyšuje svalovou sílu a vytrvalost

– zpevňuje a zároveň protahuje tělo, dlouhé a štíhlé svaly

– zlepšuje držení těla, odstraňuje svalové dysbalance, redukuje chronickou únavu

– odstraňuje stres

 

Kdysi byla metoda dostupná jen několika málo jedincům a cvičila se pouze ve specializovaných studiích. Postupem času se to ale změnilo a dnes je velmi populární.

Pilates můžeme cvičit na strojích nebo na podložkách. Obojí je moc fajn, ale prostě podložky s sebou můžeme vzít kamkoliv a začít cvičit:)

A protože jsem pro vás chtěla zjistit víc, zavolala jsem v Dámském klubu trenérce Kláře Michnové, a tak trošku ji vyzpovídala. Podle Kláry je vhodné cvičit asi se 6 až 10 lidmi, aby měl každý dostatek prostoru a trenér je zvládal kontrolovat. Je to důležité, protože špatným cvičením může dojít k zablokování žeber nebo zad. Neméně podstatný je také výběr dobrého trenéra:)

 

Krásné jarní dny vám přeji

Vlaďka