Olympijské kruhy v karanténě. Jak vypadají koroporátní loga v době koronaviru

Koronavirus ovlivnil již téměř všechna odvětví lidského života. Ať už se jedná o školství, zdravotnictví, či průmysl. Jak by vypadala korporátní loga v dobách koronaviru?

Slovinský umělec Jure Tovrljan si položil stejnou otázku a vytvořil projekt, ve kterém přetvořil slavná firemní loga podle současné situace. Tovrljan ve svém projektu pracuje zejména s myšlenkou individuální karantény.

S projektem začal asi před týdnem, když všechny jeho sociální sítě byly zaplaveny vtipnými obrázky o pandemii. “Vše začalo, když jsem se díval na Starbucks logo a představoval jsem si, jak by legendární mořská panna vypadala s rouškou. Nejdřív jsem chtěl přetvořit jen ta nejznámější loga jako Nike, Apple a tak dále, ale zjistil jsem rychle, že to nebude tak lehké. Některá loga se dala předělat snadno, některá ne.”

Jure si říkal, že by lidi mohli jeho nápad ocenit, nikdy ale nepočítal s tím, že se jeho projekt stane virálním.

Galerie