Nový hit japonských strávníků: hranolky polité čokoládou!

Americký řetězec McDonald´s  se snaží v Japonsku přilákat zákazníky po sérii skandálů se špatnou kvalitou potravin. A čokoládové hranolky mají být tou poslední nadějí. Sladkoslaný výrobek, který se prodává pod názvem McChoco Potato, byl na trh uveden v lednu. A firmě se opravdu po několika letech v Japonsku zvýšil počet zákazníků. Experti ale varují, že firmě nebude úspěch s hranolky politými čokoládovým sirupem stačit.

Podíl společnosti McDonald’s na trhu v Japonsku v roce 2014 klesl na 10,4 procenta a japonská součást McDonald’s vykázala za minulý rok ztrátu 34,7 miliardy jenů (7,4 miliardy Kč), přičemž do červených čísel se dostala už druhý rok po sobě. Tržby v japonských restauracích McDonald’s šly prudce dolů, když se ukázalo, že dodavatel z Číny míchal prošlé maso s čerstvými surovinami. Pak navíc konzumenti ve zmrzlině a kuřecích nugetkách objevili kousky plastu.

GALERIE: 10 zvláštních jídel, které musíte na cestách ochutnat!

Žena a čokoláda patří k sobě!

Malá restaurace v Tokiu získala michelinskou hvězdu. Za nudlovou polévku!