Oblíbená vánoční reklama na Kofolu má nový konec! Jak se vám líbí?

Reklamu na Kofolu s malou holčičkou a jejím tatínkem, kteří se vydali do lesa tajně si uříznout vánoční stromeček zná snad celé Česko. Na televizních obrazovkách ji vídáme už déle než jednu dekádu a hlášky z ní naprosto zlidověly. Legendární spot se ale nyní dočkal rozšíření a nového konce. Jak se vám nová verze líbí?

Vánoční reklamní spot na limonádu Kofola se českým divákům vryl do srdce. Společnost reklamu v minulosti dokonce chtěla stáhnout, diváci si ji však opět vyprosili a tak ji na televizních obrazovkách vídáme už šestnáct let po sobě.

Řeč je pochopitelně o spotu, ve kterém se tatínek s malou dcerou vydají do lesa tajně si pořídit vánoční stromek. Tatínek holčičku instruuje, že pokud vydrží až do večera nepapat, uvidí podle tradice zlaté prasátko. “A bude mít i ty velký zahnutý zuby nahoru?” ptá se děvčátko. “Když vydržíš, budou i zuby,” odpoví jí tatínek, který je pohroužený do řezání kmene stromečku. “Ne ne, já nemusím, já už ho vidím,” zareaguje hrdě dítě, které nevědomky pozoruje divoké prase.

Reklama z roku 2003 se nyní dočkala drobné předělávky. “Naše reklama se stala tak trochu ikonou Vánoc. Navazuje na symboliku čarovného Zlatého prasátka, které chce na Štědrý večer spatřit každý. V letošní kampani jsme tento motiv posunuli ještě dál,” svěřila se serveru mediar.cz Lucia Tarbajovská, marketingová manažerka společnosti Kofola.

Divoké prase, které se rozeběhne za dvojicí, dostane v nové verzi trochu více prostoru. Zjistíme, že se jmenuje Zlatuška, má svého chovatele a zřejmě je naprosto neškodné. Prodloužená reklama bude do vysílání televizních stanic nasazena 23. listopadu.

Podívejte se na novou verzi slavného spotu:

Která verze se vám líbí víc?