Lagardère a Media Bohemia uzavírají strategické partnerství

8. října 2014·Životní styl·Ivana Zítová

Společnosti Lagardère Active ČR a.s. a Media Bohemia a.s. uzavřely dohodu o strategickém partnerství. Obě společnosti stály před více než 20 lety u zrodu komerčního rádiového vysílání v ČR a dnes jsou jeho největšími provozovateli. Partnerství Media Bohemia a.s. a Lagardère Active ČR a.s. má za cíl zvýšit kvalitu a rozsah nabízených marketingových služeb, posílit roli rádia v media mixu kampaní a zajistit dosažení maximální efektivity reklamních investic.

Probíhající majetková koncentrace mediálního trhu v ČR vytváří nové typy multimediální konkurence a masivní nástup nových médií, především internetu. Toto vyvolává potřebu efektivního uplatnění rádia v nově se konsolidujícím prostředí. „Věříme v budoucnost rádia jako média, ale v současném rychle se měnícím prostředí mediálního trhu je nutné do jeho budoucnosti investovat. Rádio potřebuje velké investice do programu, do nových technologií, do šíření signálu i marketingu. Přestože naše společnosti si byly přes 20 let hlavními konkurenty na rozhlasovém trhu, společná vize a víra v budoucnost rádia nás spojuje,“ komentuje uzavřenou dohodu Daniel Sedláček, předseda představenstva Media Bohemia a.s.

„Spolupráce dvou největších provozovatelů privátního rádiového vysílání a s ním spojených marketingových služeb otevírá další možnosti pro zúročení našich zkušeností. Je to i uchopení výzvy pro řešení budoucnosti rádia v dnešním digitálním století. Zadavatelům a mediálním agenturám přineseme bezkonkurenčně nejprofesionálnější a nejsilnější zázemí pro jejich komunikační strategie, rádio posuneme zase o kus dál,“ říká Michel Fleischmann, prezident Lagardère Active ČR. 

Součástí dohody obou partnerů je podpora rádia v media mixu, spolupráce na rozvoji rádiových reklamních služeb, jakož i jejich efektivní propojení s dalšími mediálními službami. S tím souvisí i spolupráce na metodologickém zpřesnění měření poslechovosti rádia a rozvoji měření efektivity jeho užití v komunikačních kampaních.

Se všemi detaily vyplývajícími z tohoto partnerství, budou seznámeni zadavatelé a mediální agentury formou prezentace obchodní politiky pro rok 2015 do konce října 2014 a posléze bude informována i širší odborná veřejnost u příležitosti prezentace výsledků Radioprojektu za 2-3Q 2014 na začátku listopadu 2014.  

Životní styl - další články

Doporučujeme