Kapela Chinaski se zapojila do světové kampaně na podporu kulturních akcí

Kapela Chinaski v čele se zpěvákem Michalem Malátným na svém Instagramu informovali fanoušky o zapojení do celosvětové kampaně #WeMakeEvents. Kapela se tak rozhodla, protože zábavný průmysl aktuálně zažívá největší krizi. 

Živé akce po celém světě byly zdevastovány, od velkých festivalů a divadel, až po podniky. Situace je vážná a vyžaduje podporu široké veřejnosti.  Kampaň #wemakeevents byla původně spuštěna společností PLASA v dubnu 2020 jako důsledek dopadu covid-19 na zábavní průmysl. Bohužel s podzimem přišla druhá vlna epidemie a tak kampaň se mezi slavnými spustila nanovo.

“Chceme tím dát taky najevo, že nejde jen o nás na pódiu, ale o stovky dalších lidí, díky kterým se pak společně můžeme potkat na koncertech s váma,” uvedli v příspěvku  Chinaski. Podporovatelé hnutí sdílí fotky s červeným pozadím a vyzývají městské a lokální úřady, aby podpořily zábavní průmysl v těchto nelehkých časech.

“Kultura taky dostala co proto a věříme, že to společně přečkáme, že si pomůžeme navzájem a že se brzy na pódiích zase uvidíme,” napsala skupina. Do projektu se zapojila řada mezinárodních interpretů jako Alice Cooper, James Bay a Paloma Faith. Z českých osobností moderátor Ondra Vodný. Pořadatelé kampaně tak žádají také politiky, aby pomohli zábavný průmysl restartovat.