Nechutné! Tohle je důvod, proč byste měli být slušní na obsluhu hotelu

Pozdní líná rána a snídaně až do postele. I kvůli tomu se často vydáváme do hotelu. Chceme si odpočinout od rušného týdne a chvíli se nechat hýčkat. Kdybychom však věděli, co se se možná s naším jídlem děje, často bychom si objednávku rozmysleli!

Deník New York Times vyzpovídal odborníka na hotelovou etiketu Jacoba Tomskeho. Pracoval v tomto prostředí více než dekádu. Byl recepčním, byl manažerem, může tak skutečně vyprávět o všem, co se děje v zákulisí. Jak uvedl v rozhovoru, ne vše, co zažil, byla procházka růžovým sadem. Jste hostem? Chcete přežít v klidu a míru? Na tohle si dejte pozor!

Budete-li na pokojské nepříjemní, je dost jisté, že vám naplivou do jídla, podobně jako je tomu v restauracích. Tím to ale nekončí. V hotelových chodbách totiž panuje silná hierarchie a hosté jsou častým tématem zdejších rozhovorů. Plivání není tím jediným, čím se vám mohou pomstít. Slovo o neslušnosti se totiž šíří rychle a pokud se nechováte ideálně, často se také stává, že se k vám snídaně ten den nedostane vůbec. To je  však pořad lepší varianta, než dostat snídani s plivancem, že.